17 Ocak 2015 Cumartesi

Merhabalar...

           Kitaplara olan tutkum ve film izlemek için booll booll vaktim olduğu için kitap ve film karakterleriyle aşk yaşayan biriyim :) Bir blog açmayı çok istiyordum, ancak çok kararsızdım. Bugün gözümü kararttıııım ve işte burdayımmm... Okuduğum kitapları, izlediğim filmleri sizinle paylaşmayı ve yeni öneriler almayı çok istiyorum. Kitapların büyülü dünyasına bir de benim gözümden bakın, belki okurken aynı duyguları paylaşıyoruzdur?


       Çok heyecanlı ve sabırsızım, bir an önce başlayıp sizi benim dünyamın içine çekmek istiyorum. Ama öncelikle beni ufaktan tanımanızda da yarar var. Çok sabırsız biriyim ve sabırlı insanlardan hiç hoşlanmam. Elimde her gün bir kitap görebilirsiniz. Kitap okunmamış ve güzel bir film izlenmemiş bir günü boş sayarım. Hayat ne kadar da kısa... Bu kısa hayatımı kitaplarla; farklı hayatlarla, belki de hiç yaşayamayacağım olaylarla, hiç tanışamayacağım insanlarla doldurmaya çalışırım. En sevdiğim insanı kaybettiğimden beri ölümden korktuğumu itiraf etmeliyim. O an geldiğinde, geriye dopdolu bir hayat bırakmalıyım.


           Ölümsüz olmak istiyorsanız, bir kitap yazmalısınız. Bende bir kitap yazmaya uğraşıyorum, burada birkaç bölüm paylaşacağımdan emin olabilirsiniz. En büyük dileğim; bir gün kendi kitabımı ellerime alabilmek. Bunun için elimden gelenin çok daha fazlasını yapabilirim. Hatta bugünlerde bunun için yaşıyorum diyebilirim :) Söylenecek fazla şey yok, en güzel kelimelerimi ileride kitapları ve filmleri anlatırken kullanacağım. Sihirli Kalem, bana bu konuda en çok destek verenin fikriydi, bayıldım ve kullandım. 


     
             Umarım sizi gülümsetebilirim... :)





2 yorum :

  1. Bu aleme hosgeldin. Yeni bir kitap blogu görmek çok güzel. Kitap yorumlarını ve izlediğim filmlerinin yorumlarini takip ediyor olacağım. Hoşgeldin ve beni Gülümsettin. ☺

    YanıtlaSil
  2. Çok çok teşekkür ederim, destek görmek o kadar güzel ki :)

    YanıtlaSil