18 Ocak 2015 Pazar

The Boy Next Door

Herkese yeniden merhabalar...

                Mutfakta gezinip çaresizce içecek sıcak bir şeyler aradım ve  her zamanki gibi bulamayıp bilgisayarımın karşısına geçtim. Ama sıcak sıcak kahveler, çaylar gözümün önünden bir türlü gitmiyor :)) Battaniyemi bırakıp mutfağa bir kez daha gitmeyi göze alamadım ve Bomonti Sokakları'nı açıp yazmaya başladım (aslında başlayana kadar birkaç saat geçti, çünkü Hollandalı gıcık ama bir tanecikk arkadaşım beni çok fazla lafa tuttu, hâlâ devam ediyor.) Her neyse, son ses müzik eşliğinde  '' Hiç olur mu vazgeçmek, yarı yoldan geri dönmek?!!'' deyip filmimizi anlatmaya başlayalım.

              Öncelikle film 23 Ocak'ta Amerika'da gösterime girecek. Türkiye' de izleyebilmek için kim bilir ne kadar bekleyeceğiz, ben beklemeye dayanamayacağım. Bu yüzden depresyona girmek üzereyim çünkü filmin konusuna (daha çok başroldeki yakışıklıya) bayıldım! Başrol oyuncuları Ryan Guzman ve Jennifer Lopez.

Senin oynadığın film nasıl izlenmez ki... Günlerdir hayranlıkla öylece bakıyorum :))

Gözlerimizi Ryan'dan alıp filmin konusuna gelirsek; Claire (Jennifer Lopez) evli, çocuklu ve orta yaşlarda bir kadın.Bir gün Noah (Ryan Guzman) yanlarındaki eve taşınır. Genç, çekici ve çok yakışıklı bir adam olduğunu söylemeye bile gerek yok. Romantik ve gayet hoş bir şekilde tanışırlar.Küçük komşuluk sohbetleri başlar. Ancak Noah, Claire'den fazlaca genç olmasına rağmen aralarında bir çekim oluşur. Ve birlikte olurlar... Buraya kadar her şey son derece normal. Claire evli olsa da bana göre bu kadar yakışıklı bir erkeğe hayır demek çook çook zor ;) Ancak sabah olunca Claire yaptığı hatayı fark eder, ufak çaplı bir tartışmayla ''yapamam'' deyip gider.Kocasına ihanet ettiği için suçluluk duyar. Buraya kadar beklenilen davranışları sergiliyorlar. Ancak daha sonra, Noah her yerde Claire'nin karşısına çıkmaya başlar. Üniversite de, ofiste.. En kötüsü de bir gece Claire'nin evine gelir. Tabii kocası ve oğlu da orada. Kadın için gerçekten çok korkutucu bir andır.Kocası, oğlu ve kocasını aldattığı komşusu bir arada...Üstelik  Noah, Claire'nin oğluyla arkadaş olur ve işleri iyice karıştırır. Claire onun uzak durması için ne kadar çabalarsa çabalasın, Noah onu ''takıntı'' hale getirmiştir. Gerçi bence bu kadar yakışıklı birinin seni takıntı haline getirmesinde hiçbir sorun yok :)) 

Ancak Noah, ne kadar yakışıklı olursa olsun bu takıntı öyle küçük bir şey değil. En çarpıcı an, Noah birlikte oldukları gecenin fotoğraflarını üniversitede bastırıp her yere asar. Claire dehşet içinde toplamaya çalışır ancak her yerdeler. Bundan daha utanç verici bir şey olamaz herhalde. Yakışıklı oğlan gerçekten çok tehlikeli bir hal alır ancak Claire'nin yapabileceği hiçbir şey yoktur. Hatta deli oğlanımız bir yılbaşı listesi yapıyor ve sadece defalarca 'Claire' yazıyor (ki hâlâ bana çok romantik geliyor. Deli olduğumdan şüphelenmeye başlıyorum.) Odası Claire'nin resimleriyle dolu...
Noah'ın takıntısı ne zaman başlıyor? Yalnızca bir birliktelikle mi yoksa geçmişten gelen bir takıntı mı? Bence bunlar çok önemli.
 Claire'nin kocası da hiç yakışıklı bir adam değil. Noah gibi birinden kaçmaya çalışacağına onunla olabilirdi bence :)) Kafamda deli deli düşünceler dolanıyor. Maalesef film hakkında tüm bildiklerimiz bundan ibaret. İzlemek için çıldırıyorum, beklemek istemiyorum. Amerika'ya mı gitsek ? Hem bir buz hokeyi maçına da gideriz ? Biri şu filmi bulup getirsiiiin :)

Ne kadar yakışıyorlar. Hepimize bir 'Ryan' dileyip yazımı sonlandırıyorum. Her günümü bu filmi bekleyerek geçireceğim. Arkadaşımı çok boşladığım için şikayet etmeye başladı, dikkat çekmeye çalışıyor. O biraz daha beklesin, bende siz fragmanı izlerken bir kahve alıyım :) Görüşmek üzere...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder