31 Ocak 2015 Cumartesi

Yapışık Kardeşler

Herkese kocaman merhabalaaar *****


Sömestr daha kötü geçemezdi. Evde oturmaktan krizlere girdim. Artık kafayı yiyceem diye geleni gideni tehdit ettim. Fotoğraf makinemi alıp sakin bir yerlere gitmeyi, fotoğraf çekmeyi istiyorum ya hu,kimse mi anlamıyor ? Evet, belli ki anlamıyorlar :) Arkadaşım bu ara yoğun olduğu için babamları dışarı çıkmak için ikna ettim. Nereye mi gittik ? Sinemaya...
Alıp başımı gidicem buralardan, insan bu kadar da yanlış anlaşılmaz ki...Bir de babam hiç hoşlanmaz ki sinemadan. O sıkıldı mı acaba diye düşünmekten ben de hiçbir şey anlamıyorum..Ama yok yok izlerim diye tutturdu, buralarda da öyle gezecek hiçbir yer yok Gidelim bakalım dedik gittik (gidene kadar gezdik ama çok sıkıcıydı bu arada, yaşlanıyorlar mı ne). Bu aralar bakıyorum bakıyorum film yok gidecek. Arkadaşımla gitmeyi çok istiyorduk aslında, eh onunla gideceksek film bol tabi.Aile filmi bulmak sıkıntılı biraz



Yapışık Kardeşler daha dün vizyona girdi, izleyebileceğimiz başka bir şey olmadığı için ona girdik. Önce her şey normal gidiyordu. Doğdular, okula gittiler, büyüdüler. Yapışık oldukları için bir sorun yaşamadılar, hallerinden gayet memnundular. Ancak evlenme çağı gelince sorunlar başladı. Küçük bir köyde yaşıyorlar, evlenmek istiyorlar ama köyde hiç kimse kızını onlara vermeye yanaşmıyor. E laf olur, söz olur. Nasıl olacak? diyorlar. Tabii ben öyle bi sıkıntıya giriyorum ki bu bölümlerde, bizimkiler yanımda. Bütün film böyle stresli geçti yani. Yapışık Kardeşler nasıl olacağını anlatmaya çalışıyor, ben orada yokmuşum gibi davranıyorum :))

Hiç kimse kızını vermeyince İstanbul'a gidiyorlar. Burada başlarına gelmeyen kalmıyor. İkisi de Ivana Sert'e aşık oluyor.Yalnız, Ivana mafyanın karısı. Bunlarla bir kez birlikte oluyor. Sonra işler karışıyor da karışıyor. Ivana onlara kafayı takıyor, kardeşlerde ona. Ivana'nın evine onu istemeye gidiyorlar ancak mafyaların ortasında kalınca iş isteme bahanesini öne sürüyorlar.İş başvuruları kabul ediliyor. Kulüpte dansçı olup adeta parlıyorlar.( Bu mafyalar bir kulüp işletiyor, aynı zamanda kadın pazarlıyor.) Bir süre sonra onlarda kadın pazarlama işine giriyorlar. Tır ile götürecekleri kadınları (ilk işleri) kaçırıp serbest bırakıyorlar. Tam tekneyle kaçıracakken polis yakalıyor. 3 ay içeride kalıyorlar. Çıktıklarında Ivana arabayla onları aldırıyor. Zaten kadın resmen peşlerinden koşuyor :) Yapışık kardeşler istemiyor, kadın ısrar ediyor. Bu arada kadının kocası onları basıyor. Tam onlara işkence yapacakken köylüleri kurtarıyor bizim yapışıkları :) Eh, bu kadar beladan sonra köye dönme vakti. Filmin sonunda şans yüzlerine gülüyor, tam otobüse bindiklerinde yapışık kızlarla karşılaşıyorlar ve onlarla evleniyorlar.

Mutlu Son Mu?

Hayır, peşlerinde Ivana var, Ivana'nın kocası var.. Filmin ikincisinin de olduğunun sinyalleri veriliyor sonunda. İkinci filme de giderim evet, ama kesinlikle arkadaşlarımla. Film benim açımdan güzeldi ama kesinlikle aile filmi değildi. Nasıl stres yapmışım ki eve geldiğimde felaket bir baş ağrısı başladı. Dün de berbattı anlayacağınız. Ancak filmi izlemenizi tavsiye ederim. Müthiş diyemem, kötü de diyemem. İlker Ayrık'ın ilk yönettiği film olarak başarılıydı sadece :) Ben bütün film boyunca stres yaptım, o yüzden çok iyi gelmedi benim sağlığıma :)


Ama Büşra ile gitmek için Grinin Elli Tonu'nu bekliyoruz. Rahat rahaaat izleriz diye düşünüyorum :))

Size de iyi seyirler :* :*

2 yorum :

  1. Bizimkiler merak ediyorlardı bu filmi uyardığın iyi oldu beraber gitmeyelim :)) ikimiz içinde gidebileceğimiz güzel bi film gelsin artık da gidelim

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha tavsiye etmem ciddi şekilde baş ağrısı yapıyor :)))

    YanıtlaSil