20 Şubat 2015 Cuma

Animelerden Kareler

3-4 yıl önce animeler ile kafayı yemiştim ** Sevgilimin de payı vardı tabii. Bütün gün anime izliyorduk, üç ayımı öyle geçirdiğimi söylesem hiç yalan olmaz. Sonra o bana bir teklif sundu, animelerden kareler yapalım dedi. Ben de kabul ettim, ilk yaptıklarım hüsranla sonuçlandı. Gerçekten hiç beğenmedim ve karşımdakinden de kötü eleştiriler aldım. Sonra yavaş yavaş öğrenmeye başladım, çok zevkli bir uğraş gibi gelmeye başladı. Tabii öylece bir kenarda kaldılar.

Daha sonra anime izlemeye bir türlü fırsatım olmadı, eskisi kadar sık olmadı yani. Yavaş yavaş hevesimi yitirdim. Ama geçen gün bilgisayarımda Makedonya - Yunanistan gezisi fotoğraflarımı ararken ( okumak için  buraya tıkla ) yaptığım bu kareleri buldum.Gerçekten çok sevindim ve bakarken uzun uzun güldüm. Aklıma ilk gelen şey birileriyle paylaşmak oldu ve bugün sıra onlara geldi :) Eğer beğenilirse, güzel yorumlar alırsam yine yapmaya başlayabilirim. Hadi bi bakalım neler varmışşş *-*



Okunması için birazcık büyük koydum fotoğrafı. Başka türlüsü pek mümkün gözükmüyor. 

-Kes sesini
-İyi bir kedi ol ve miyav miyav diye dolaş yeter!
-Bazen gerçekten de oldukça ürkütücü oluyor.

Efsane anime Fairy Tale'den efsane bir sahne. Lucy ile kedisinin diyologları bu anime de en çok sevdiğim şeylerin başında geliyor :)))



-Lucy, şimdi aklıma geldi!
-İşte!
+Başkalarının eşyalarını çalamazsın!

Hayat kurtaracak kadar önemli bir mevzuda olsa, başkalarının eşyalarını çalamazsın. Lucy'nin bir başka işkencesi *-*


- Kendimi onlarla kıyaslayamam bile....
+ Niye sırıtıyorsun Lucy?
- Bıyıklarını yolarım, pisi pisi!


Ouvvv, çok sert :D




Tuhaf davranan sadece Lucy değil, pisi pisi de bir o kadar rahatsız :))



- Çok tatlı
- Kalbim neden bu kadar hızlı çarpıyor?
-Dur bir saniye! Bana böyle neler oluyor?

Lucy ve aşk... :))


O bulut! Kavun ekmeğine benziyor... ve Ren'in karnını acıktırıyor. Tatlı, masum Ren :)) Kesinlikle favori animelerim arasında. '' DearS '' 



                                           Ren'in küvet ile imtihanı :)))



Ren kesinlikle işini biliyor *-* :)))


Okula geç kaldıklarında, yolda koşarken yedikleri yiyecekler. Birinin elinde makarna, diğerinde köri... Bayılmıştım *-* :)))

Adına hiç bayılmadım ama. ''Danshi Koukousei No Nichijou''




Azumanga Daioh... Sınıfa yeni gelen öğrenci*****




Akikan!! Gazozdan çıkan asi kız... Evet, bu anime de gazozların içinden çıkan kızlar var. İlginç, eğlenceli ve güzel olduğunun garantisini veriyorum ;)



Yeşil gazozdan çıkan bu kızımız oldukça asi. Kapının kolu elinde kalan Kakeru-chan i öldürmeye hazır :))


Yuzuyu-chan'in sevimliliği animenin temel konusu tabiki :)) Aishiterazu baby


Ekstra karasal yaratık, sevimli köpek *-* Animenin adı : Air



Benim bir numaram... Ai Yori Aoshi ... Kesinlikle, ısrarla tavsiyemdir. Kızın Tokyo'ya gelmesinin sebebi erkek aslında yanında oturuyor :)


Kaoru'ya sürekli yapışan şu gıcık kız benim nefretim :)


Kaoru'yu zorla öpen bir kız daha...


Bu kızı öldürmek istiyorum, hayır hayır işkence etmek -_-



Neyse ki Kaoru'ya haddini bildiren birileri var :))) *-*


Yağmurluk.. A Channel... Liseli kızlar :)))



Ben ıslanmak istemiyorum, taksi çağırıyorum diyen kıza ' Hiç liseli gibi konuşmuyorsun' tepkisi !!! :))



Kızın o tatlı bakışlarına ölürümmm *-*


Bu kareyi Büşra'ya ithaf ediyorum. ' Öyle bile olsa, ben açım' :)))



Okyanusun en güzel kadını Alvida- sama. 


Sanırım şimdilik hepsi bu. Kendinize çok iyi bakın ve boooll boool anime izleyin :)) :* :* :* Bende Jeroen'la ilgileniyim *-*





4 yorum :

  1. Hahaha açım ben busee :)) çok sevimliler yaa :)) kareleri çok beğendim ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  2. Sitene katıldım canım, ben de bekliyorum. Blog keşif etkinliğinden geldim :)

    YanıtlaSil
  3. Animeleri çok seviyorum özellikle Hayao Miyazaki'nin yapıtlarını! Favorim ise Death Note :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Death Note, Fairy Tail, One Piece... Animeler candır :)

      Sil