28 Şubat 2015 Cumartesi

Arkadaştan Öte - Friends With Benefits

 
Hafta içi o kadar yoğun geçiyor ki kendimi bile kaybediyorum, yazı yazmaya fırsatım olmasını bırakın düşünmeye bile zaman bulamıyorum. Ama bugün cumartesi ve benim çooook uzun zamandır yazmak istediğim yazı için mükemmel bir zaman :)
 
Weekdays so intense that sometimes I lose myself. Article doesn't have the opportunity to write, I don't even find the time to think.
But its saturday and perfect time to write :)
 
Arkadaştan Öte, izlediğim en güzel romantik komedi filmlerinden biri. '' Sadece arkadaşız'' klişesi en güzel böyle anlatılabilirdi. İzlerken kesinlikle sıkmıyor, güldürüyor, kıskandırıyor, bütün duyguları izleyiciye çok güzel geçiriyor. Böyle filmler çok fazla denendi ama bana göre en başarılı olanı bu. Benim gerçekten canım sıkılınca açıp defalarca izleyebileceğim bir film. Muhtemelen çoğu kişi izlemiştir ama ben yine de konusunu anlatmak istiyorum;
 
Friends with Benefits, one of the best romantic comedies I've ever watched. The movie about a cliche '' We are just friends'' but really successful. Not boring, funny, amazing and all the feelings of the audience spends. Such movies were tested too much but according to me this is the most successful. 
 



                            Justin Timberlake ve Mila Kunis başrolde. Friends with Benefits ;)




 
Çok eğlenceli başlayan sonra her zamanki gibi hüsranla sonuçlanan bir ilişki ve bu yüzden sinirli, umutsuz, karamsar bir erkek... Justin Timberlake ! Filmi izleme sebebim bu adama olan aşkım bunu da belirtmeliyim *-* Dylan ( Justin Timberlake), Los Angeles'ta çalışan bir sanat yönetmeni.  
 
 
 
Aynı gece yine kötü bir şekilde sonuçlanan bir ilişkinin başrolündeki kadın... New York'ta yaşayan ve bir şirketin insan kaynakları sorumlusu olan Jamie.  
 
İlişkilerden umudunu kesen, iki ayrı şehirde olan ve birbirinden habersiz bu ikili nasıl birleşecekler ?
 
Bir iş teklifiyle...
 
Jamie,  Dylan'ı kendi şirketinde çalışmak için ikna etme işini alınca tanışırlar. Zaten Dylan'ı Los Angeles'a bağlayan bir şey kalmamıştır, biten bir ilişki geriye sadece acı bırakmıştır. Jamie'nin de yeteneği sayesinde Dylan New York'taki iş için ikna olur ve oraya taşınır.
 
Bu arada New York'tan o kadar hoş görüntüler gösteriliyor ki, insanın gidesi geliyor :)
 
 
İkna etmek için çok çarpıcı sözler değil mi ? Ben senin hayatını değiştireceğim. Ben 'o' kızım.
Evet, Jamie gerçekten de onun hayatını değiştirecek kız *-*
 
 
Birbirlerine iş bahanesiyle oldukça yakınlaşan bu tatlı ikilimiz 'arkadaş' olurlar.
 
 
 
Farklı bir arkadaşlık. Duygu yok, ilişki yok, sadece ..... :)
 
Ama Dany, Jamie'nin büyük, güzel gözlerini çok seviyor. Birbirlerini seviyorlar, ancak tabii ki 'sadece arkadaş'lar çünkü ikisinin de eski ilişkilerinden çok fazla canı yanmış. Başka bir ilişki istemiyorlar, çünkü biliyorsunuz her şeyin bir sonu var ve hiçbir şey sonsuza kadar sürmez.
 
 
A different friendship. No emotion, no relationship, just ... :)
 
But Dany love Jamie's beautiful BİG eyes. They love each other but of course just friends ;) not ready for a new relationship. Because you know, everything have an endless and nothing lasts forever.
 
I remember a friend with these words :)
 
 
Harika, çılgın, eğlenceli bir arkadaşlık başlıyor.
 
A wonderful, crazy, funny friendship beginning *-*
 


 


                         Aynı evde kalıyorlar, gerisini siz tahmin edersiniz artık ;)


 
Sadece arkadaş... :)


 
Sürekli birlikte takılıyorlar ve dışarıdan çok güzel bir çift gibi gözüküyorlar :)
 
Tabii Jamie, Dany'i içten içe sevmeye başlıyor. Yine de Jamie birisiyle görüşmeye başlıyor ama Dany odununda kıskançlık falan yok. Arkadaşlar ya hani.
 
 
Filmin en eğlencesi sahnesi ...


 
Eğlenceli bir kare daha.
 
- Senin İncil uygulaman mı var ?
 
- Evet, ben iyi bir kızım
 
Bir gün Jamie'nin annesi onları yatakta basıyor. O da hoşuma giden sahnelerden biriydi :D


 
 
 
 
Jamie bu karelerde nasıl bir erkek istediğini anlatmaya uğraşıyor. Dany odunu, o erkek sensin ! Neden anlamıyorsun :)


Dany' Jamie'yi ailesiyle tanıştırıyor. Los Angeles'a götürüyor. Bu ilişki iyice ciddi bir hal alıyor aslında farkında olmasalar da. Daha sonra orada Jamie odunumuzun ailesiyle bir konuşmasına tanık olup New York'a geri dönüyor. Kız umutsuzca aşık olmuştur tam da beklendiği gibi. Aslında oduncukta ona aşık. Sadece tipik bir erkek olduğu için anlamak için bi işaret gerekiyor. Her zaman yönetilmeye ihtiyaçları var malum ;)



                                            Sen de sadece her erkek gibisin.


 
 


 Eh artık bi zahmet Dany' de anlasın aşık olduğunu. Kendisini affettirmek için bir çok şey yapıyor.

              - Hey, ben en iyi arkadaşımı geri istiyorum çünkü ona aşık oldum.



Beklenen son... Bir erkek ve bir kadın ''o şekilde'' sadece arkadaş olarak kalamazlar. Kendimizi kandırmayalım. Bu hep böyledir, kesinlikle değişmez. Hiçbirimiz duygu yoksunu değiliz. Yolun bir yerinde o an gelir ve aşık oluru. Kontrolümüzün dışında gelişir her şey.


Özellikle en iyi arkadaşlar birbirlerine daha kolay aşık olurlar


Best friends fall in love each other easily...













5 yorum :

  1. Merhaba, bloğunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım. Bana da beklerim ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. izlemiş ve çok keyif almıştım ben de:D

    YanıtlaSil
  3. Çok başarılı filmlerden biri :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, çok hoş bir yazı uslubunuz var.
    Takibe aldım, ben de beklerim :)
    www.nowacraft.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil