4 Şubat 2015 Çarşamba

Küçük Bir Değişiklik

Merhabalar,

Şimdiye kadar blogumu sadece okuduğum kitaplar ve filmlerle ilgili yazmayı planlıyordum. Evet, her gün kitap okuduğum için blogumu en çok onlar kaplayacak. İzlediğim filmleri de buraya yazmak her zaman zevkli olacak benim için
Ancak kendimi böyle sınırlamak istemediğime karar verdim. Sonuçta bloglar, modern günlükler değil mi ? Gittiğim yerleri, amatörce çektiğim fotoğrafları, içimden geçenleri, yazdığım hikayeleri, roman denememden kesitleri, paylaşmak istediğim her şeyi buraya yazmamdan daha normal ne olabilir ki ? Bu yüzden ismimde de en kısa zamanda bir değişiklik yapacağım. Çok daha güzel ve samimi olacağına inanıyorum. Daha yolun başındayım sonuçta, kararımın değişmesi normal diye düşünüyorum.  Çok da büyük değişiklik değil aslında, yine de buranın güzelleşeceğine güvenim tam.

Her geçen gün daha çok bağlanıyorum buraya. Umarım hep böyle gider...

Herkese musmutlu günler ♡


3 yorum :

  1. Aynısını ben de düşünüyordum. Bence bloglar kitap yorumları film önerileri olduğu kadar yazan kişinin hayatından kesitler taşıyınca da ilgi çekici oluyor. Benim bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim, daha güzel olacağını umuyorum :) Hemen gelirimm :))

      Sil
  2. Film, kitap, müzik... Daha ne ister ki insan :)

    YanıtlaSil