15 Mart 2015 Pazar

Siz Hâlâ Yemediniz Mi ? || Stroopwafels

Keyifle oturmuş kitabınızı okuyorsunuz, yanına sıcak çikolatayla birlikte stroopwafel almadan olur mu ?

Evet, bu leziz wafflelardan bahsetmek istediğim için kitaplara bağlamaya çalıştım umutsuz bir şekilde :)



Hollandalı arkadaşım Jeroen, sıklıkla bana bu wafflelardan bahsederdi. Bir gün markette gezinirken gözüme çarptı, resmen çığlık atacaktım. O kadar fazla sevindim ki :) Şimdiye kadar nasıl dikkat etmedim gerçekten inanamıyorum. Dikkatimi hiç çekmemiş. Tabii hemen kaptım ve denedim, ilk denememde gerçekten çok  heyecanlandım çünkü kendimi Hollanda'da gibi hissetmekten kendimi alamadım. Belki çok ufak bir şey ama benim için çok büyük bir adımdı :)

İlk parça aşırı derecede tarçınlı geliyor ki ben tarçından nefret eden biriyim. Ancak bu beni durdurmadı ve ikinci parçayı aldığımda şimdiye kadar bu kadar leziz bir şey yemediğimden emin oldum. Artık stroopwafels olmadan yaşayamayacağımı düşünüyorum :)) Bir paketin içinde 8 adet waffle var. Ertesi gün en yakın arkadaşlarımla birlikte denediğimizde onlarda tadına bayıldılar. Ancak nasıl yeneceğini de bilmek gerek değil mi?

Benim tavsiyem, kesinlikle sıcak çikolatayla ve en yakın arkadaşla. Yalnız yediğimde asla Büşra ile yediğimdeki tadı alamıyorum. Sıcak çikolatanın üstüne waffle'ı koyun, buharında içindeki karamelin erimesini bekleyin. Eridiğinde çok daha güzel bir tat oluyor ve böyle yediğimizde daha fazla Hollandalı gibi hissediyoruz :)


Bu fotoğrafı internetten buldum çünkü diyet yaparken yemek istemiyorum :) Yukarıdaki paketi sadece bloğa atmak için aldım :)



Güzel bir kahvenin yanında da çok güzel gidebileceğini düşünüyorum. Buharından faydalandıktan sonra tabii. Yememek için kendimle savaşıyorum şuan :)



Renkli wafflelarda çok leziz görünmüyor mu? Türkiye'de bulabileceğimizi hiç zannetmiyorum gerçi, bunu bulabildiğimiz için duacıyız :) Bu fotoğraf Belçika'dan...



Cupcake'lerin üstünü süslemek için kalp şeklinde kalıpta çıkarılabilir. Güzel fikir :)


Kalp şeklinde olanlar gerçekten çok hoşuma gitti



Sanırım cupcake'lerin üstünü waffle'larla süslemek oldukça yaygın çünkü birçok fotoğraf gördüm bu şekilde. Bende denemeyi düşünüyorum, tabi diyet engelliyor :) Bu arada içi karamel yerine çikolatalı olanları da gördüm, denemeye değer olduğunu düşünüyorum *-*


Waffle'ların gerçekten çok farklı şekilde tüketildiğini görebilirsiniz. Arasına dondurma koymak şahane bir fikir değil mi ? Pekala, yazın bir şekilde kesinlikle deneyeceğim *-*


Artık yazımı bitirmek zorundayım, yoksa o paket o şekilde daha fazla durmayacak. Herkese keyifli ve bol bol stroopfwafels'lı günler dilerim :*








2 yorum :

  1. Tek kelime ile harika anlatmışsın :)) çok güzel ve gidip viraz sıtok yapmam gerek benimkiler bitti :)) benden söylemesi bir deneyin derim :))

    YanıtlaSil
  2. Hahaha ben yiyemiyorum yapma böyle şeyler :))

    YanıtlaSil