12 Mart 2015 Perşembe

Yine Bir Şarkı: Woorden Zonder Woorden

Hollandalı bir arkadaşım sayesinde bu küçük ama mükemmel ülkeye karşı o kadar yoğun bir ilgim var ki kendimi yarı Hollandalı gibi hissettiğimi söylesem pek yalan olmaz :) Özellikle Felemenkçe öğrenmeye çalışıyorum, konuşması çok zevkli geliyor bana. Bu yüzden Felemenkçe şarkılar dinlemek de ayrı bir zevk oluyor benim için...

Daha önce en sevdiğim şarkı olan Avond ile ilgili bir yazı yazmıştım. Eğer dinlemediyseniz buraya tıklayıp sizde bu şarkıyla tanışabilirsiniz :)

Bu gün bahsetmek istediğim şarkıya gelirsek, Avond'u dinlerken tamamen tesadüfen açıldı ve benim gönlümü kazandı. Bu kez cümleleri teker teker çevirmek istemiyorum çünkü yanlış yapacağımdan eminim :) Bu konuda asla bir iddiam yok, en azından şimdilik. Sadece en çok hoşuma giden nakaratı çevirmeyi deneyebilirim :)

                                              We hebben woorden zonder woorden

                                           Bizim kelimelerimiz var sözcükler olmadan

                                              en we lezen elkaar's ergemissen

                                           Ve biz birbirimizin can sıkıntısını okuruz

                                              ennaar elkaar's gedachten

                                           Ve birbirimizin düşüncelerini...

                                              hoeven wij allong niet meet te gissen

                                           Tahminlerimizi uzun ölçmeyiz

                                              en de stilte wordt verwart met rust

                                           Ve sessizlik yalnızlığa karışıyor

                                              ik mis het vuur maarmee je hebt gekust

                                           Öpüşündeki ateşi özledim

                                              kumen wij het tij nog keren

                                            Gelgitlerimize geri dönebiliriz


Dinledikten sonra mutlaka yorumlarınızı bekliyorum. Söylenecek her şey şarkıda çünkü, ben susuyorum siz dinleyin :)


                                           
 

3 yorum :

  1. çok çok güzel bir şarkı bence mutlaka dinlemelisiniz :)) bayıldımmm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen müzikten anlıyorsun zaten ;)

      Sil
  2. Merhaba blogunuz hayırlı olsun. Sizi takibe aldım. Bana da beklerim.

    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil