4 Nisan 2015 Cumartesi

Benim Paskalyam

Happy Easter !!!


Hiçbirimiz paskalya bayramını kutlamıyoruz elbette ki. Ama benim bugün özel bir sebebim vardı. Jeroen ile iki gündür gündemimizi paskalya kaplıyor. Bana nasıl kutladıklarını, neler yaptıklarını anlatıyor. Canım arkadaşım umarım çok güzel günler geçirir, bugün gidip yumurtalarını alacaktı. Neden kendin yapmıyorsun? diye sorduğumda öyle daha kolay olduğunu söyledi tembel :) Sonra bana sadece onların dillerinde karşılığı olan, diğer milletlerden insanların anlamadığı bir kelime söyledi anlamını tam karşılamasa da ''keyifli, güzellik'' gibi... '' Yabancılar anlamıyor, anlamazsın'' dedi. Ben bozuldum biraz bu söze, onunla konuşurken hiç yabancı gibi hissetmem tuhaf bir şekilde çünkü. Huysuzluğum tuttu, abartacağım geldi belki de. Bozulduğumu saklayamadım pek, gerçekten huysuzluk ettim. Bir anlık bir şeydi, geldi geçti. Pişman oldum sonra öyle yaptığım için. Kendimi affettirmek için bir şey yapmadan olur mu benim her türlü huysuzluğuma katlanan arkadaşım için?



Evet, bu yumurtaları boyadım. Eğer yabancı biriyle gününün büyük bir bölümünü geçiriyorsan, ''ben yabancıyım'' deyip kendini soyutlamak yerine ortak bir paydada birleşmeye çalışacaksın. Benim hatam buydu. Birbirimize uyum sağlamamız hiçbir zaman zor olmadı ki. Çünkü ikimizde bunu hiç zorlaştırmadık. Şimdi de zorlaştırmayacağım. 



Çok da güzel olmadılar, el becerim hiç yoktur zaten benim. Öyle bir iddiamın olması mümkün de değil. Ama baktığımda bana kendimi iyi hissettiriyorlar, bu yeterli sanırım :)



Hollanda'nın rengi turuncu olanı tabii ki Jeroen için yaptım. Bu yüzden ona daha fazla özen gösterdim sanırım. Tabi gördüğünüz gibi, kötünün iyisi :) Bu denli yeteneksiz biri için büyük başarıydı :)


Forgive me Jeroen... I can be a grumpy, terrible, witch girl but love you more than everybody :) en gelukkig pasen in uw prachtige land :*



1 yorum :

  1. Merhaba :) Sizi blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim ve takibe aldım bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil