12 Nisan 2015 Pazar

Yalancı Aşık - Tawna Fenske



Dışarıda bol bol güneşlendikten sonra bilgisayarımı aldım ve bloguma girdim.  Keyfim bu denli yerindeyken yazı yazmaktan daha güzel bir şey daha olamaz şuan da :) Evet gerçekten çok neşeliyim çünkü baharı doyasıya hissetmeye başladık... Her şeyi geçtim, yazı yazmanın verdiği keyfi hiçbir şey vermiyor bana :)

Bu güne uygun bir kitabı anlatmak istedim. Yazarın ilk kitabı Dalgalar Aşk Getirse'yi bloguma yazmıştım ve okuduğum en eğlenceli, en komik kitapların ennn başında geldiğini söylemiştim :) Gerçekten muhteşemdi. Yalancı Aşık için beklentilerinizi o kadar da yüksek tutmamanızı tavsiye ederim. İlk kitabı mutlaka okuyun, bu kitap ise tamamen sizin tercihinize kalmış :) Bu arada kitaplar seri şeklinde değil :)

Ben kitabı anlatmaya başlamadan önce bir konuyu özellikle belirtmek istiyorum. Biz bütün kitapları sevgili arkadaşım Büşra ile birlikte okuyoruz. '' Yalancı Aşık'' onun kitabı olduğu için arkadaşımdan benim için fotoğraf çekmesini rica ettim. O da beni kırmamakla kalmadı, böyle hoş bir fotoğraf için vaktini harcadı. Ona buradan çook çook teşekkür ediyorum ! Fotoğrafın sahibi ben değilim :)

Arka Kapak:

Violet McGinn, anormallikten ve soyut şeylerden mümkün olduğunca uzak durmaya çalışan, mantıklı bir kadındır. Belki de bu yüzden kendine meslek olarak muhasebeciliği seçmiştir. Annesi ünlü bir medyumdur ve bir gün hastaneye yatırılır. Violet, annesinin işini bir süreliğine devralmak zorunda kalır ve hiç istemese de sahte medyumluk yapmaya başlar. Drew Watson, yakışıklı bir bar işletmecisidir.

Cumartesi geceleri barında çaldığı müzikler eşliğinde dans eden müşterileriyle ve arkadaşlarıyla mutludur. Chris Abbott ise her kadının hayalini kurduğu genç, yakışıklı, kibar ve başarılı bir doktordur. Violet birini seçmelidir. Kalbini mi yoksa mantığını mı dinlemelidir? Yolunu bulmaya çalışırken yapacağı bir hata, belki de üçünün kaderini toptan değiştirecektir.



Arka kapakta da bahsedildiği gibi, Violet, annesinin geçirdiği kazadan sonra onun yerine sahte medyumluğa başlar. Aslında kendisi muhasebecidir ve böyle işlere asla inanmaz. Ancak annesinin bu isteğini kabul etmekten başka bir çaresi yoktur. Violet bu iş ile nasıl başa çıkabileceği konusunda çok endişelidir. Ancak belki biraz şans, biraz tesadüf eseri söylediği her şey bir bir çıkmaya başlar. Bunlar sadece komik rastlantılardır ve Violet'in hiçbir şey bilmediği aslında çok fazla gözler önündedir. Zaten daha sonra medyumluk işi iyice sarpa sarar :)

Bu arada annesinin medyum ofisi ile Drew Watson'ın barı arasında yalnızca bir kapı vardır. Tanıştıktan sonra bu ikili sık sık görüşmeye başlar. Bir de Violet'in hayatında Chris Abbott adında mükemmel bir doktor vardır. Her kadının hayal ettiği adam olmasına rağmen Vİolet'in kalbini çalan bar işletmecisi Drew Watson'dan başkası değildir.


İkisi arasında bir seçim yapacak olan Violet'in kimi seçeceği pek de merak konusu değil aslında. Elbetteki Drew :)

Kitabın en romantik kısmı, dolunayın altında yaşadıkları özel bir andı... 

Ne yazık ki bu romanı çok uzun zaman önce okudum ve şuan ben de değil. O yüzden bu anı çok fazla hatırlamıyorum ve yanlış bilgi vermek istemediğimden anlatmıyorum.

Önce Dalgalar Aşk Getirse'yi okursanız, bu kitap sizi birazcık hayal kırıklığına uğratabilir onu da söylemeden geçemeyeceğim. Bu kitaptan bahsedip yazarın ilk kitabını öve öve bitiremedim. Okumanız için bir sebep daha :)

Çok mutlu kalın, ben de elimdeki kitabı bitirip yeni yeni yazılar yazıyım :)

1 yorum :

  1. Lafı bile olmaz canım ;) dalgalar aşk getirse kadar olmasa da gerçekten güzel bir kitap :)) Violetin seçim yapması gerek sizce de aşk mı ağır basmalı yoksa mantık mı
    mı? Mutlaka okumalısınız :))

    YanıtlaSil