22 Nisan 2015 Çarşamba

Yaz Aşkım - Rachel Gibson



Yine mi Rachel Gibson yazıyor bu kız? Evet evet aynen öyle yapıyorum :) Almak istediğim kitapları (listemdekiler dahil) alırken bu kitapları okumayı da ihmal etmiyorum. Yeni yeni başladım boş kalmaya, kitapların dünyasını özlemişim :) Aldığım kitaplarla nasıl havalara uçuyorum bir bilseniz... Okunacak çok fazla roman birikti, o kadar heyecanlıyım ki. Özellikle Rita Hunter'ın Siyah Kadife'si çıkıyor diye deliye dönüyorum**** Bu yılın en özel romanı benim için. Hemen okuyup yazmayı bütün kalbimle dileyip hemen bu kitaba geliyoruuumm... Diğerlerini de merak edin biraz, çok güzel kitaplarım var sırada :) Sihirli Kalem özüne döndü!!!! **** :))

Aceleyle çekilmesine rağmen güzel bir fotoğraf oldu sanki... Işığı tam istediğim gibi ayarlamışım sonunda :)


Tam anlamıyla damağımda nefis bir tat bıraktı bu kitap. Rachel Gibson işte, her zaman beklentilerinizin üstendedir yazdıkları, asla hayal kırıklığına uğratmaz. Raflarda bu yazarımızın herhangi bir kitabını gördüğünüzde, rahatlıklıkla alabilirsiniz. Bir kitabı bitirdiğimde hissettiğim o tatlı yorgunluğun yerine daha da enerjik ve daha da okumaya istekli birine dönüşüyorum, her kitap yapamaz bunu. En çok da bu yüzden özel benim için :) Üslubundan da çok hoşlanırım, gerçi bu kitap da biraz farklıydı ama çabuk alıştım***

Kabul etmeliyim ki ilk sayfalarda kitaba adapte olamadım, bu tamamen benimle alakalıydı. Uzun zamandır kitap okumadığım için okuma hızımda ciddi bir yavaşlama vardı. Kendime çok kızdım ve ısrarla eski hızıma kavuşmak için çabaladım. İyi ki Rachel Gibson ile başlangıç yapmışım diyorummm çünküüü kitap bittiğinde eski hızımı kavuştuumm :) Ah bilse böyle koyu hayranları olduğunu.. :)) **

Bunun dışında herkesin ilk sayfalardan kolayca kendini romanın içinde bulabileceğini düşünüyorum. 

Yine çok uzattım, değil mi? Aslında çok konuşkan biri değilim, yazarken dizginleyemiyorum kendimi... 

Arka Kapak:

Idaho'da iki şeye yaygın olarak inanılır.

-Idaho dünyanın en güzel yeridir.

-Dünyadaki tüm kötü şeyler Kaliforniyalıların başının altından çıkmaktadır.

Idaho'da işler bu şekilde yürürken, gazetelere yazdığı küçük öykülerle meşhur olmuş Hope Spencer, kafasını toplamak için tatile çıkmaya karar verir. Üstelik tatil yapmak için daha önce hiç gitmediği Idaho'yu seçmiştir. Unutmadan söyleyelim. Hope Spencer, Kaliforniyalıdır. 

Birazcık ilham için başladığı bu tatil, Hope'un kontrolünden çıkmak üzeredir. 

Idaho'da Gospel adlı küçük bir kasabada yaşayan Şerif Dylan Taber, bu kasabanın şerifidir. Her zaman taktığı kovboy şapkası ve kovboy ayakkabılarıyla devriyedeyken gözüne bir Porsche araba çarpar. Küçük bir kasabada fazla uğrayan olmadığı için yabancı her araba dikkat çeker, bu nedenle arkadaşıyla bir göz atmaya karar verir. Arabadan dar kot pantolonlu, beyaz bluzlu, güneş gözlüğü ve sarı saçlarıyla nefis, ancak tavus kuşu tüyü komik ayakkabılarıyla tuhaf bir kadın iner. Daha sonra bu ayakkabılar bütün kasabanın diline düşer ki yazarın her zaman ilave ettiği bu küçük detaylar beni hep güldürür. Arabadan inen kadın Hope' adında, tuhaf yazılar yazan bir kadındır. 6 aylığına kafasını dinlemek için çalıştığı gazete tarafından Gospel kasabasına gönderilmiştir. Böylece ilham gelecek ve uzun zamandır durgun olan yazı hayatı canlanacaktır. 

Özellikle belirtmeliyim ki, kitabı okurken adeta o kasabanın güneşini yüzümde hissettim. Çevre betimlemeleri çok ağırlıktaydı ve bende eşyalarımı toplayıp oraya gitmeyi çok istedim. Fotoğraflarına bakıp deriin deriin iç geçirdim :) 

Sanırım kitabı güzel yapan şey olayların geçtiği yerdi. Konu yine aşk üzerine kurulu tabii ki. Kitabın sonunda Dylan ile Hope birbirlerine âşık olurlar. Ancak kadının uzaylılar ve koca ayaklarla ilgili hikayeler yazması, Dylan'ın çocuğu Adam, Hope'un peşine takılan güreşçi cüce ve Hope'un taşındığı evde eskiden yaşanan olaylar gibi bir çok küçük olay vardı. İşte böyle kitaplara bayılıyorum. Kitapta onların birbirlerine karşı duygularından çok yaşanan olaylara yer verilmişti. Bu yüzden bayıldıımm.. Okurken kesinlikle sıkılmadım.

Kesinlikle okuyun derim....


Daha fazla ayrıntıya girmeyeceğim, sadece dopdolu bir kitap olduğunu söyleyeyim :)

Keyifli okumalar :* :*



3 yorum :

  1. Günaydın :) Seni mimledim hayatım :) Sayfamda mimlendim başlığına tıklaman yeterli :)

    YanıtlaSil
  2. Çok mutlu oldummm teşekkür ederim hemennn cevap vereceğim :)

    YanıtlaSil
  3. kinda liked what you have written . it just is not that easy to discover great stuff to read (you know really
    Black Label NoREAD and not simply going through it like a zombie before going to yet another post to just ignore), so cheers man for really not wasting my time on the god forsaken internet. :)http://www.healthsupreviews.com/black-label-no/

    YanıtlaSil