5 Mayıs 2015 Salı

Kitap Alışverişiiii


Büşra ile elimizde okuyacak kitabımız kalmayınca kolları sıvadık ve çooook güzel bir alışveriş yaptıkk :)) Yine kitapların arasına gömülmek ne güzel bir duygu !! Hatırlarsanız en çok okumak istediğim kitapların bir listesini yapmıştım. İçinde Ardımda Kalanlar ve Hayallere Dokunmak da vardı. Onların ayrı bir yeri var o yüzden, özeller :)

Ardımda Kalanlar bitti bile. Çooook yakın bir zamanda yazısı gelecek. İçimde çok şey var, nasıl dağıttı beni bu kitap anlatamam. İyi ki almışım, iyi ki okuma fırsatım oldu. Ankara'da D&R' da gördüm de aldım. Yoksa sıra biraz zor gelirdi ona. Şanslıyım :)

Şimdi Hayallere Dokunmak var elimde, benim deyişimle '' Dans et benimle Beth.'' Sonra hemen Siyah Kadife'ye başlayacağım. Rita Hunter'ın yeni kitabını okumak için sabırsızlanıyorum.

 Kalbimi Çaldın'ı da bulamamıştık, yeni alma fırsatımız oldu.

A bir de Esrarengiz Bahçe var. Bir sene önce bana '' boyama kitabı alacaksın'' deseler deli misin der kahkahalarla gülerdim. Çok ciddiyim, şimdiye kadar böyle şeylere hiç ilgim olmayan ben, nasıl bu duruma geldim de boyama kitabı aldığım için sevinçten deliye dönüyorum bilmiyorum. İnsanlar değişebiliyor, ben bile :) Kitap beklediğimden çok daha güzel çıktı, sayfa sayısının bu kadar fazla olmasını beklemiyordum. Hangi boyaları kullansam diye de çok kararsız aldım. Çok hoşuma gitti ama alıp da boyayamadım, resmen kendi kitabıma karşı çekimserim. Gerçekten uzağım böyle şeylere işte. Neyse deneyip göreceğizzz, mutlaka buraya da yazacağım

Şuan tek dileğim sıranın Siyah Kadife'ye gelmesi. Canım yazarım kesin dökmüştür yine ***

Bir de Wattpad'e hikaye yazmayı deniyorum bu ara, hadi biraz onunla uğraşıyım. Gerçi ne kadar becerebiliyorum orası muamma ama, denemedim demiyim **

Şimdilik her şey bu kadar sanırım


                                      En güzel kitaplarla kalın :* :* :*


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder