23 Haziran 2015 Salı

Esrarengiz Bahçe

Ne kadar çok ihmal ettim ben yazmayı. Hep bir şeyler oluyor, araya giriyor mu desem, tembellikten ölüyorum mu desem bilemedim. Ama sonuç olarak geldim burdayıııım :)

Herkese Hayırlı Ramazanlar dilerim, oruç tutanlara da Allah kolaylık versin. Ben bu sene hastalığım dolayısıyla tutamayacağım, çok üzülüyorum. Umarım telafi edebilirim.



Esrarengiz Bahçe'yi alalı bir aydan fazla oldu, aldığımda ne kadar fazla sevinmiştim de heyecanla yazmak istemiştim. Sonra dur dur biraz boya da öyle yaz dedim kendi kendime.(Bunu yazmaya başlayalı da bir haftayı geçti) Yok, o iş öyle kolay değilmiş ki. Saatlerimi verdim ama bir sayfayı geçmedi boyamam! Nasıl desem, fazla ince bir iş, bana göre değilmiş hiç :)

Bu arada çoktaaaan 'Gizemli Orman' çıkmış. Yeni açılan bir kırtasiyeye gittiğimizde annem ''Alacak mısın bunu da?'' diye sordu alaylı alaylı. Ben de bir kahkaha attım tabii. O da biliyor daha bir sayfayı boyamayı beceremediğimi. Yok, yok, ben almayacağım :)

Yine de çok seviyorum kitabımı. Vakit geçirmene yardımcı oluyor mu? Stres atıyor mu? derseniz evet, ben bayılıyorum. Gel gör ki çok takıntılı biriyim. O boya öyle yan yana gelmeyecek, rengarenk olacak derken en ufak ayrıntısına kadar inceliyorum, bütün renkleri kullanıyorum. Kendi kendimi sıkıntıya sokuyorum anlayacağınız. Diğer sayfalarda daha az renk kullanmayı düşünüyorum :))



Evet son durum bu. Açıkçası kimin beğenip kimin beğenmediğini umursamıyorum. Çünkü sadece kafamı dağıtmak için boyadım, işe de yaradı. Gerisi teferruat ;) 

Keçeli kalemler daha canlı, daha güzel duracak. En kısa zaman da alacağım. Kuru boyalarla aram hiçbir zaman yeterince iyi olmadı zaten :) 


Ama kalemlerime bayılıyorum, bu kitap için özel almıştım. Fazlasıyla memnun kaldım :)



Favori kalemimi de göstermeden duramayacağım. Çok hoş bir renk değil mi? Sürekli kullanmak istiyorum ama bir yandan da kıyamıyoruuumm :)



Oh be, sonunda bitirdim de kurtuldum. Bir daha hiçbir yazımı böyle bekletmeyeceğim. Artık kitaplarıma geçebiliriiiiimmm *-*

Yarın görüşmek üzere :))



4 yorum :

  1. Çok güzel olmuş canım :)) rengarenk :)) bu durum benden sana bulaştı sanki :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle bu durumun en büyük suçlusu sensin. Böyle şeylere senden sonra merak saldım ben. Ama teşekkür ederim güzel arkadaşııım, hayatıma renk katan sensin :))

      Sil
  2. Merhabalar :)
    İyi bir kitap okuyucusu olarak bayılıyorum kitaplar hakkında paylaşım yapan bloglara ve çok özeniyorum açıkçası..
    Sizi de bir blog keşif etkinliği sayesinde keşfettim.Yazılarınızı takipteyim bundan sonra.Eğer ilginizi çekerse bana da beklerim.Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, hoşgeldiniz bloguma :) Çok mutlu etti beni yorumunuzu görmek, burda olmamın bir amacı da iyi arkadaşlıklar kurup daha fazla blog okuyabilmek. Tabi ki gelirim :)

    YanıtlaSil