4 Temmuz 2015 Cumartesi

Yeni Dostuma İsim Arıyorum :)



Aylardır evim bomboş gibi hissediyorum, hep bir şeyler eksik. Alex'in yeri dolmuyordu bir türlü.

Bahçeye çıktığımda beni gülümsetecek hiçbir sebep yoktu. Bu hafta çok direttim bende, artık olmayacak böyle dedim. Şansımda varmış, bu sevimli yaramaz çıktı karşıma. Beyefendiyi 10-12 kardeşi arasından aldım. Annesi besleyemiyormuş o kadar yavruyu. 

Diğerlerinin hepsi dişiydi, kız kardeşlerinin arasında tekti bu yavru. Benim gözümde diğerleri vardı ama erkek bir köpek istediğim için bu yaramazı aldım kucağıma. Anneannemde ''O senin kısmetinmiş, seni bekliyormuş'' dedi.
Böylece kesişti yollarımız çirkinimle. 

Bu fotoğrafta belli olmuyor ama gözünde bir problem var. Dün pek belli olmuyordu, bugün gözü iyice kapandı. Onu öyle görmek üzdü beni çok, veterinere götüreceğim yarın, güzel bir banyodan sonra :) 

Yıkanıp paklanalım, aşılarımızı olup gözümüzü gösterelim bi bakalım :) 

O kadar zeki bir köpek ki, şaşkınlıktan ağzım açık kalıyor. Yalnız kaldığında öyle bir havlamaya başlıyor ki, sanki niyeti bütün mahalleyi düşman etmek bana. Yanına gidip oturduğumda susuyor, kafasını başlarının arasına alıp uyuyor. Ben de hafiften bi kızıyorum ama onu öyle gördüğümde hepsi geçiyor :))

İçeri girdiğimde patileriyle kapıya yapışıp havlayışı var bir de... 'Beni de al' der gibi. 

Tam bir baş belası anlayacağınız.

Ama isimsiz bir baş belası.

Ben bir türlü karar veremedim, yardımcı olursanız çok çok sevinirim. 

Kararsız kaldığım isimleri de yazıyım buraya, ama daha farklı bir şeyler varsa aklınızda çok mutlu eder beni tavsiye almak :)

Paşa

Messi

Dost

Max

Leo

Martin

Şimdilik bunlar. Paşa bir numarada, Messi ise Jeroen'un tavsiyesi ama pek kabul görmedi. 

Yardım lütfen!!!

Söyleyecek başka bir şey yok, yavrum beni çağırıyo , bekliyorum yorumları ! :)


1 yorum :

  1. Tam bir bıdık kendisi! Benim olsa Bıdık derdim :)

    YanıtlaSil