20 Eylül 2015 Pazar

Kitap Okumak İçin Vakit...


Her gün bloguma girip büyük zevkle takip ettiğim tüm blogları okuyorum, bana çok iyi geliyor. Ama gel gör ki ben bir türlü yazamıyorum. Neden yazamıyorum? 

Öncelikle ağır bir hastalık atlattım. Ama geçti gitti... 2-3 haftamı da götürdü kendisiyle birlikte. 

Eh bir de sınava hazırlanıyorum. O kadar yoğunum ki çalışmalarla,  Yazmaya vaktim her zaman oluyor tabii ki,  ama kitap okumaya vaktim olmuyor ki. Hadi bir film izleyip onu yazayım diyorum. O da olmuyor. Çünkü 2 saatlik bir film izlemek yerine 40-45 dakikalık dizi izlemek hem zamandan tasarruf etmemi sağlıyor hem de keyifli zaman geçiriyorum. 


Ama bir karara vardım.. 

Her gün 50 sayfa olsun okuyacağım artık. Bu kadarını yapabileceğimi düşünüyorum. Çünkü yazı yazmayı da kitap okumayı da çok, çok seviyorum. 

Burayı ihmal etmek hiç mi hiç istemiyorum :) 

Ben her zaman burdayım yazısıydı bu sanırım. Sıkılıp bıraktım gibi bir durum asla yok :) Blogumla çok mutluyum ben. Hayatımı düzene sokuyorum yavaş yavaş. Umarım bir daha böyle bir ara vermem

Daha fazla yazılarla geleceğim çok yakında...


3 yorum :

  1. Merhabalar blogunuzu yeni keşfettim.
    Eskiden, henüz blog yazmaya başlamadan önce kitap okumaktan nefret ederdim. Bir kaç sayfa okuduktan sonra bunalır, bırakırdım. Fakat blog yazmaya başladıktan 1,5 yıl sonra çok düzenli olmasa da kitap okumaya çalışıyorum, okuyorum ve okudukça da daha çok okuma isteği artıyor. Blog yazmanın bana kazandırdığı en güzel alışkanlıklardan bir tanesi de kitap okumayı sevdirmesi oldu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglar güzel şeyler katıyor insana. Ama size kattığı çok çok büyük bir şey olmuş. ,çok sevindim böyle bir şey duyduğuma. Kattığı güzel şeylerden biri de böyle insanlarla tanışmak, iletişim kurmak. Hoşgeldiniz bloğuma :)

      Sil
    2. Kesinlikle...
      Teşekkür ederim hoş buldum.

      Sil