26 Eylül 2015 Cumartesi

Yaz Bitti ! Yazın Neler Okudum ? #1 Sürpriz Balayı




Bestseller kitapları hiç kaçırmam . Rafta görüp dikkatimi çeken bu kitabı Haziran gibi alıp okumuştum sanırım. Yazın okunacak, sıcaklarla birlikte bunaltmayacak, eğlenceli ve hafif bir kitaptı istediğim. Aradığımın kitap tam olarak buydu yani :)

Aşkla ilgili olan hiçbir kitaptan hoşlanmıyorum aslında. Daha fazla almayı düşünmüyorum, aynı şeyleri dönüp dolaşıp okumaktan kim zevk alır ki zaten :)

Kitabın konusuna gelirsek; Lacey yeni evlendiği eşini, düğünlerinin yapıldığı otelin lobisindeki bir malzeme odasında Lacey'nin en yakın arkadaşlarından ve nedimelerinden biri olan Becca ile birlikte yakalar. Bu durumun şokunu atlatmak için kaçıp uzaklaşmaya ihtiyacı vardır. Bu yüzden balayına gideceği Porto Riko'ya doğru yola çıkar. Tabii damat değişikliği ile. Balayına diğer en yakın arkadaşı Cat'in ağabeyi Galen ile gideceklerdir.

Gerisini tahmin etmek çok zor değil tabii ki... Beni cezbeden kısım Porto Riko'da balayı fikriydi. Yazın şöyle uzanıp soğuk bir limonata eşliğinde Porto Riko'yu düşünerek okudum özet olarak :)

Hatta Porto Riko'dan birkaç fotoğraf bırakayım buraya ki gözümüz gönlümüz açılsın :)


İşte böyle :)



Kim istemez ki böyle bir yerde balayını ? Belki bu kitaptaki gibi yalancı damatla değil ama gerçekten güzel bir düşünce ve kurguydu :) Söylediğim gibi en çok tatil kısmı hoşuma gitti. 

Alıp okuyun der miyim peki ? Hayır, böyle bir yorumda bulunamıyorum maalesef. Belki deniz kenarında okumaya değer bir kitap ama zaman ayırmaya pek değmezmiş :) Bu tarz kitap sevenler için ise yazarın dilinin akıcı olduğunu söyleyebilirim. 

Hepsi bu :) 

Tamam, kabul ediyorum... Bu yazı hiç güzel değerlendiremedim ! :) Gelecek yaz acısını çıkaracağız artık ... 

Keyifli günler !!! 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder