15 Ocak 2016 Cuma

[Film] The Martian- Marslı


Son günlerde izlediğim en güzel filmi paylaşmadan geçemeyeceğim. Bütün yorgunluğuma rağmen...

Çok fazla film izleyen biri değilim, sevmediğimden değil kesinlikle vaktim olmadığından. O yüzden bloğumda çok fazla film yazısı yok. Ama bu film apayrı bir şey!

6 astronota Mars'ta bir görev verilir ve bazı incelemeler yapmak için Mars'a gönderilirler. Görev sırasında bir fırtına çıkar ve içlerinden biri yaralanıp kaybolur. Bir dakikadan daha fazla yaşaması mümkün değildir. Bu yüzden arkadaşları kendi hayatlarını kurtarmayı seçip fırtınadan kaçarak dünyaya doğru yol almaya başlarlar.

Ancak imkansız bir olay gerçekleşir, geride bıraktıkları astronot Mark Watney ölmemiştir. Mars'ta tek başına kalmıştır ve bundan hiç kimsenin haberi yoktur. Ancak o pes etmek yerine hayatta kalmak için mücadeleye başlar. Başka bir deyişle Mark'ın uzaydaki macerası başlar. Güldüren, ağlatan, heyecanlandıran, meraklandıran harika bir bilim kurgu! Ayrıca bunu asla bilim kurgu izlemeyen bir kız söylüyor :)

Doğal olarak Mark birçok zorlukla karşılaşır. En önemlisi yiyecek ve sudur. Sizce bunları nasıl temin edecek? Dünyadakiler Mark'ın öldüğünü zannedip çoktan bir cenaze töreni düzenlemiştir. Mark tek başına Mars'ta ne yapacak? Hayatta kalabilecek ya da kurtulabilecek mi?

Eleştiri yapmam gerekirse, filmin sonunu pek beğenmedim. Daha etkileyici bir son bekliyordum.

Daha fazla ipucu vermeyeceğim sanırım. Sadece izlemekle kesinlikle çok şey kazanacağınızı, harcadığınız zamana değeceğini söyleyebilirim.

Çok heyecanlı! :)

İzleyenlerin yorumlarını beklerim.

İyi seyirlerrr :)

6 yorum :

  1. sonu kitaptan farklı mı acaba daha da merak ettim şimdi:) spoilersız çok güzel bir yorum olmuş, teşekkürler:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitapları filmlerden çok çok daha fazla seven biri olarak oldukça başarılı buldum. İzlemeni tavsiye ederim. Spoiler vermemek için çok uğraşıyorum yazarken. Teşekkür ederim :))

      Sil
  2. Ben kitabı da okumadım filmi de izlemedim,yakın zamanda okuyup,izlemek lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Filmin sonu benim içinde biraz hayal kırıklığı oldu.Çok saçma olmuş :D Fakat kurgu olarak çok güzeldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkes sonunu çok beğenince bende mi bir sorun var acaba diye düşünmüştüm, aynı fikirde olan birini bulmak hoşuma gitti :D

      Sil
  4. Marslıyı eşimle beraber sinemada izlemiştik ve çok beğenmiştik. Sanki biz de Mars'ta o anlarda yaşıyormuşuz gibi hissettik. Sinemada izlenmesi gereken filmlerden biri.

    YanıtlaSil