21 Şubat 2016 Pazar

Cadı Avcısı



Ne zaman bloğuma yazı yazmaya kalksam bir aksilik oluyor. Dün kitabı bitireceğim zaman bir baş ağrısı başladı ki, sonrasında hastalandım zaten. Hâlâ da geçmedi, çok sinir bozucu. Bugün de bilgisayarım bir türlü benim elime geçmedi.  Haftasonları trafik çok kalabalık bizim evde :)
Ben de son çare olarak telefonumdan yazmaya başladım.

Cadılar, büyücüler, hortlaklar, şifacılar, cadı avcıları, korsanlar... Fantastik kitapseverleri buraya alalım  !

Yabancı yayınlarını gerçekten çok seviyorum. Kitabın tasarımına bu kadar özen gösterilmesi gerçekten takdir edilesi. Babil.com dan büyük bir kitap alışverişi yaptım. Hangisini  okuyacağıma karar veremezken bu kitabı gördüm ve hemen kitaba sarıldım !

Sıcak çikolatam,  en sevdiğim dergim ve bu kitap.. Çok güzel bir Cuma akşamıydı benim için. Cumartesi ise kitap bitiverdi. Diğer kitaplara kıyasla çok çabuk bittiğini düşünüyorum. Sayfalar çok çabuk geçiyor ve bir bakmışsınız sonlara gelmişsiniz.

O yüzden devamının geleceğini bilmek içime su serpti.  Diğer kitap için bekliyor olacağım :)

TENİME DAĞLANARAK İŞLENMİŞ MÜHÜR.

BENİ KORUYAN VE NE OLDUĞUMU GÖSTEREN MÜHÜR. BEN ON ÜÇÜNCÜ YAZITIN BİR UYGULAYICISIYIM. BİR CADI AVCISI.

KORKULMASI GEREKEN KİŞİ BENMİŞİM GİBİ GERİLEDİLER.

ÇÜNKÜ KORKULMASI GEREKEN KİŞİ BENİM.

Sizce de çok etkileyici  değil mi?

Elizabeth bir cadı avcısı. İşini en iyi şekilde yapan biri. Ama bir gün kendisi cadı olmakla suçlanıyor ve hapishaneye gönderiliyor. Hapishaneden bir büyücü tarafından kurtarılıyor ve aralarında bir anlaşma yapıyorlar. Elizabeth cadıların bambaşka yönlerini keşfediyor. Bu sırada ait olduğu yer ile ilgili kendine sorular soruyor. Doğru ile yanlış birbirine giriyor.

Kitapta en sevdiğim karakter George. Elizabeth'in arkadaşı olan tatlı çocuk. Keşke benim de böyle bir erkek arkadaşım olsaydı diye çok kez geçirdim aklımdan.  George'a gerçekten hayran kaldım  :)
 Çok sevimli, aşırı derecede komik bir karakter.  Zaten kralın soytarısı olarak sarayda bulunuyor ve casusluk yapıyor.
 Aşk yok mu bu kitapta peki ? Tabii ki var. Elizabeth ile yakışıklı ve genç iyileştirmeci John arasında...

Kitap çok eğlenceliydi ! İlk sayfalarında gerçekten o kadar fazla güldüm ki, Büşra'da benimle birlikte okumaya başladı yan taraftan  :)

Bir fantastik romandan beklenecek her şey vardı kısacası. Yabancı yayınları, seni çok seviyoruz! :)

Caleb hakkında yorum yapmayı unuttum. Elizabeth'in birlikte büyüdüğü, onu cadı avcısı olmaya zorlayan arkadaşı. Elizabeth için daha fedakâr davranmaması çok büyük bir hayal kırıklığıydı. Hırsı yüzünden yok olmaya mahkûm biri.

Şimdilik bu kadar sanırım.  Kitap alışverişimi bir türlü paylaşamamıştım. Yakında onun yazısını  da yayımlarım.

Cadı avcısı şiddetle tavsiye edilir. Okuyan ve bloğunda paylaşan  varsa yoruma link bırakırsa çok mutlu olurum.  Okuduklarım hakkında başkalarının ne düşündüğünü çok merak ederim hep. Gözden kaçırdıklarımı görüyorum böylece.

Çenem açıldı yine. Bugünlük bu kadar olsun ***

2 yorum :

  1. İşte o fantastik sever benim. Bloguna ilk gelişim ve gözüme ilk çarpan yayının bu oldu. Öneri için teşekkürler. Kesinlikle bakacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bayılacağından eminim :)

      Sil