19 Nisan 2016 Salı

Ozpack Kullanmaya Başladım!

Instagramda birkaç kişide gördükten sonra Ozpack hesabını takibe almıştım, çok ilgimi çekmişti. Kitaplarımı, kalemlerimi, not defterlerimi taşımakta fazlasıyla zorluk çekiyordum.  Hatta çoğu zaman taşımak zor geldiği için yanıma almıyordum. (Kitabın üzerine kesinlikle not almadığım ya da en ufak bir çizgi çizmediğim için not defterime çok ihtiyaç duyuyorum)

Ozpack ile tanıştıktan sonra uzunca bir süre alıp almamak konusunda kararsız kaldım. Sürekli fotoğrafları inceliyordum ve modeller çok hoşuma gidiyordu. Alsam hangisi alırım? sorusu dönmeye başladı kafamda. En sonunda aklımda duracağıma yanımda dursun dedim ve sipariş verdim!


Hipster modelini kendime uygun oldum ve bu seçimi yaptığım için çok mutluyum :) Üzerindeki yazıyı her gördüğümde mutlu oluyorum, kendime çevremdeki küçük güzellikleri hatırlatıyorum.

Ve gittiğim her yere ozpack'imi de götürüyorum! 

Oh be, dünya varmış demek istiyorum! Kitaplarımı gerçekten çok rahat taşıyabiliyorum. Şiddetle tavsiyemdir. Modellerine bir göz atın derim :)

Büşra da kahve desenlisini sipariş etti. 

Perşembe akşamı sipariş ettiğim ozpack'im, Cumartesi sabahı kapımdaydı. Çok hızlı geldi gerçekten. Memnun kaldım bu durumdan *-* 

Kitaplarım artık kirlenmiyor ve yıpranmıyor. Ayrıca taşıdıklarımı hafifletiyor. 

Ay öve öve bitiremedim. Bitireyim yazımı artık  :)



9 yorum :

  1. Ben de instagram'da görmüştüm ancak henüz karar veremedim almak konusunda. Sadece kitap için çanta taşımak derdinden kurtaracak bir şeyler arıyorum. Yorumlara ve yazınıza bakılırsa son derece kullanışlı ve soruma cevap evet gibi duruyor. :) Yazı için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben instagram ama bulamadım bana bulduğunu instagram hesabını yazar mısın

      Sil
  2. Benim yakın arkadaşım da gördükten sonra hemen aldı. Çok olumlu tepkiler aldım çevremden. Gerçekten rahatlıkmış kalemleri, kitapları elinde toplu bir şekilde taşımak. Üstelik çok şık duruyor :) Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana. Güzel yorumun için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. İlk kez görüyorum. Aldığın çok zarif ve otantik duruyor. Güle güle kullan. Bana da beklerim canım ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka gelirim. Beni gülümsettiğin için ayrıca çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. bende bir süredir almayı düşünüyordum bu yazıdan sonra tamamdır.alıyorum=)
    bloguma bekliyorum=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın. Ben çok seviyorum. Senin de yorumlarını görmek isterim ozpack ile ilgili eğer alırsan. Takipteyim :)

      Sil
  5. renkleri hoşuma gitti kullanışlı bir ürün.

    YanıtlaSil