19 Mayıs 2016 Perşembe

Uzun Zamandır İlk Kez Sinema - Küçük Esnaf

Bu aralar ne yazsam gerçekten karar veremiyorum. Çok fazla kitap birikti okuduğum ama hangisini yorumlayacağımı bilemedim. Ben de izlediğim filmi haddinden fazla beğendiğim için hemen gelip sizle de paylaşayım dedim :)

Türk komedi filmlerine karşı her zaman büyük bir ön yargım oluyor. Herkesin kahkahalarla güldüğü şeylere ben sıkılarak bakıyorum. En yakın arkadaşlarımla bir hafta sonu buluştuk ve kahvaltıdan sonra sinemaya gitmeye karar verdik. Film konusunda büyük kararsızlık yaşadık ama sonunda Küçük Esnaf'a gözümüze bir tık daha hoş göründü. Ya da gülmeye ihtiyacımız vardı bilemiyorum. İbrahim Büyükak'ı seviyorum ve gerçekten filmini merak ettim.

Film ilk dakikasından son dakikasına kadar çok tatmin ediciydi. Güldüm, eğlendim, bol bol kahkaha attım ki bunu uzun zamandır yapmıyordum. (Filme gideli 1 ay oldu bu arada)

Konusundan bahsetmek gerekirse çok da farklı bir yönü yok diğer komedi filmlerinden. Konunun işlenişi için aynı şeyi söyleyemem tabi. İbrahim Büyükak küçük bir çilingir dükkanı işleten esnafı canlandırıyor. Bu küçük esnafımız Berhudar'ın yıllardır görmediği babası ölüyor ve babasından ona 100.000 lira borç miras kalıyor. Film bu konu üzerine kurulu ve içinde bol bol entrika var. Aşk konusunun da işlendiğinden bahsetmeye bile gerek yok. 

Kurgusu gerçekten güzeldi. İzlerken bana bayat gelmedi. Her şey tam tadındaydı ve bir an bile sıkılmadım. ''İyi ki gelmişiz'' dedik. Ben bu filme tam puan veriyorum. Çoktan gösterimden kalksa da izlemenizi tavsiye ediyorum :) 


Fragmanını mutlaka izleyin derim! Ben hemen buraya bırakıyorum :)

Ne kadar tembel bir blogger, filme gittikten 1 ay sonra yorumluyor -_- 

İkincisine de mutlaka gitmeyi düşünüyorum. Beni güldürebilen filmler fazla çıkmıyor sonuçta :) 
Söz onun yorumunu hemen yazarım! *-*


10 yorum :

  1. Ben de sinemada izledim bu filmi ve beğendim. Aynı şekilde Türk komedi filmlerine ön yargıyla yaklaşan biri olarak söylüyorum bunu. Bu tarz yapımların devamı gelir umarım. Ama beğenildi diye de sürekli aynı seri üzerinden ilerlemek de sıkıcı olur bence. Üzerine koymaları, farklı kurgulara yönelmeleri daha iyi olur.
    Son olarak geç olsun, kaliteli olsun, güç olmasın diyelim. :)
    Seninki de öyle olmuş. Eline sağlık, daha sık görürüz umarım yazılarını. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum kesinlikle. Tembellikten kurtulup daha fazla yazmayi diliyorum bende :)

      Sil
  2. Bizimkiler filme para harcamıyor bile. Gerçekten de önyargılı olmamak elde değil fakat aralarından kaliteli filmler de çıkmıyor değil. Fırsatım olduğunda izleyeceğim, inceleme için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok haklısın ama bir şans vermeni tavsiye ederim :)

      Sil
  3. mecburen öön yargı oluyor komediler hep belaltı espiriler olunca sineması değil belki ama dvd sini izleyebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım bu filmi sevmemin sebeplerinden biri buydu. Espriler belaltı değil, zekiceydi :)

      Sil
  4. ben de sinemada izledim filmi , aslında fragman çok daha komikmiş izlenimi vermişti ama ...yine de iyiydi , kahkaha atmadım ama gülümseyerek izledim :D

    YanıtlaSil
  5. Benim kahkaha atasım varmış demek :D fragmanını da izlemediğim için bir beklentim yoktu. Sanırım o yüzden bu kadar beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fragmanı izlemeden gitseydim ben de daha çok gülerdim eminim , hele o düğünde oynama sahneleri damadın :D

      Sil
    2. İşte kahkaha attığım kısım tam olarak orasıydı :D

      Sil